[Pardus-kullanicilari] ekran kartı ve güncelleme

ERTURAN, Yahya Abdülkadir felius.caracal at gmail.com
28 Nis 2008 Pzt 17:13:58 EEST

konsolda
sudo kwrite /etc/X11/xorg.conf     yazin, kullanici sifrenizi girin.
Acilan dosyada "1600x1200" cozunurlugunu silin, diger goruntuleme
cozunurlukleri kalsin ama.
Kaydedin bastan baslatin. Sorununuz cozulecektir.

--
Yahya Abdülkadir ERTURAN, AFIEx/AMIEx USA
International Trade Executive

Current OS: Pardus 2007.3 Lynx Lynx
Default Encoding: UTF-8