[Pardus-kullanicilari] pardus-linux.org deposu

ERTURAN, Yahya Abdülkadir felius.caracal at gmail.com
28 Nis 2008 Pzt 16:37:46 EEST

Zihni Bey,
Sanirim yanlis anlamalar var. Bu liste kullanicilarin sorunlarini
paylastigi ve cozumlerde birbirlerine yardimci oldugu bir liste. Herseyden
once tartisma yeri burasi degil. Birine "Canim" derseniz, o da "Canim"
diyerek baslar lafa. "Bana bak bilader" dersek, o da oyle baslar lafa.

Fikirleri de paylasalim bu listede, ona da tamam. Neresi yanlis oluyor
benim fikrime gore, soyleyeyim. Fikrinizi soylediniz (hani soyle Agresif
olmayan bir uslubla, sakince, yapici bir yaklasimla... tipki sizin
kullandiginiz uslubu tarif ettim degil mi? :) ), neyse fikrinizi
soylediniz. Cevaben de insanlar ona yakin bir uslubla fikrini soyledi.
Konu kapanmali. Buradan sonrasi, kisisel catismaya ve fikrini kabul
ettirmeye calismaya gider, ki oyle de oldu. Yoksa bu thread bu kadar
uzamazdi.

Buradan sonra, bir rahatsizlik mi var, ilgili arkadasin kendi emailine
yazin, oradan devam edin, tatliya baglanirsa ortak bir paydaya varirsaniz
ki acik fikirli olunca ve her dagitimin oldugu gibi Pardus'un
manifestosunda belirtilen felsefeyi de baz aldiniz mi, inanin varirsiniz,
ne kisisel bir catisma olur, ne de kirginlik. Ama bu kadar insani bu
tartismaya tanik etmek dogru degil, haksiz miyim?

Bu listenin bir sahibi var, o da gelistiriciler. Iyi ki de oyle, insanlar
burayi okumaya ve mudahele etmeye zaman ayiriyor. Soyle bir inceleyin,
biri bir sey sormustur, baska biri bildigi kadariyla cevap vermistir -
gelistirici orada bitmistir: "Arkadasim, oyle yapma - sonuclari bunlar
bunlar olur, sen soyle yap" diye. Bunlari goreceksiniz, arsivleri
inceleyin. Biz buradan cok memnunuz, Pardus felsefesini yansitan gonullu
sitelerden de cok memnunuz. Cekilen sinirlar, vurulan ketler, kesinlikle
ozgurluge degil, Felsefeyedir. Bunun ayirimini iyi yapalim lutfen.

Vakit ayirip okudugunuz icin tesekkur ederim. Iyi Calismalar.