[Pardus-kullanicilari] pardus-linux.org deposu

Bunyamin VICIL arianus at gmail.com
28 Nis 2008 Pzt 13:12:06 EEST

bu konunun bir an önce kapatılması hatta sadece konunun muhatapları
tarafından görünebilecek ve karşılıklı konuşabilecekleri bir ortama
taşınmasını rica ediyorum.

ben bundan 15 ay önce pardus'a pardus-linux ile alıştım. sorduğum her
sorunun cevabını bir şekilde aldım. ve insanlar bir şekilde birbirlerine
yardımcı oldular. ozgurlukicin sitesine de ilk açıldığından beri giriyor ve
takip ediyorum. buradan da çok yardım gördüm. her iki projenin de artıları
ve eksileri var. ya da eksiklikleri var diyeyim. ama her ikisini de "belirli
ölçülerde" seviyorum.

saygılarımla