[Pardus-kullanicilari] Pardus 2007 ekranında takılıyor

hadildonmez hadildonmez at mynet.com
28 Nis 2008 Pzt 11:42:18 EEST

Merhaba

Bir arkadaşımın, üzerinde CD sürücüsü bile olmayan eski dizüstü
bilgisayarına, bulduğumuz geçici bir DVD sürücüyü kullanarak Pardus
kurduk... Makine hayli
eski: P III 500, 128 Ram, 9 GB.HDD, 8Mb.ekran kartı...

Kurulum
doğal olarak çok uzun sürdü. Sonra güncellemesini yaptık, ekran
çözünürlüğünü ve masaüstü görselliğini ayarladık. Son olarak genel bir
temizlik yapıp, diskte yer açılması için KDE yabancı dil paketleri
gibi, yer tutan ve işimize yaramayan paketleri kaldırdık. Bir ara
"System İnfo"da diskteki boş ve dolu alanların görünmediğini farkettim.
Pisi'den "sysinfo" paketini kaldırıp tekrar kurdum. Yeniden
başlattığımda, grub ekranının ardından çıkan mavi Pardus 2007
görüntüsünde takıldı ve ne kadar uğraştıysam bu ekranı atlatamadım.

CD
sürücü gibi bir sorun olmasa yeniden kurardım ama o DVD sürücüyü bir daha
kullanma şansımız yok.
Ne yapıp edip sorunu CD'ye ihtiyaç duymadan çözmeliyiz.

"Startx" ve "service kdebase start" komutları işe yaramadı.

Saygılarımla.

H.Adil Dönmez

Mynet\'in yeni özelliklerini izle,
internette kendine ait bir dünya kur!