[Pardus-kullanicilari] www.pardus-linux.org Pisi Deposu Açıldı

Ali E.İMREK alierkanimrek at gmail.com
27 Nis 2008 Paz 23:17:09 EEST

Her ne kadar sadece bilgilendirme amacıyla yazmış olsam da mesajı yazan kişi
olarak bu haklı uyarıları gerekli yerlere iletme sorumluluğu bende galiba,
aynen ileteyim.

Hatta benimde orada bir paketim var ve pisi'nin kaynak dosyalarını
sourceforge'daki proje sayfasına göndermeyi akıl edemedim, hemen o işi
halledeyim, umarım ilgili deponun kısa sürede bir svn ve derleme bölümü
olur.

27 Nisan 2008 Pazar 21:05 tarihinde Eren Türkay <turkay.eren at gmail.com>
yazmış: