[Pardus-kullanicilari] pardus-linux.org deposu

Erkan Tekman tekman at pardus.org.tr
27 Nis 2008 Paz 22:47:01 EEST

27 Nisan 2008 Pazar 22:38:15 tarihinde Firat Ozgul şunları yazmıştı:
> Bu arada "10 yıldır bu işlere girip çıkmış" birine böyle "yok öyle
> yağma" tarzı bir sokak ağzı yakışmıyor...

yağma yok (teklifsiz konuşmada):
 "öyle şey olmaz" anlamında kullanılan bir söz (TDK)

"Olur mu hiç? Bırakır mıyız sizi biz, yağma yok kuzum, yağma yok!"-  H. R.
Gürpınar.

Size çalışmalarınızda başarılar diliyorum. Lütfen adı geçen sitenin
propagandasını başka mecralarda yapınız.

--
Erkan Tekman
TÜBİTAK UEKAE

http://www.pardus.org.tr/