[Pardus-kullanicilari] www.pardus-linux.org Pisi Deposu Açıldı

Eren Türkay turkay.eren at gmail.com
27 Nis 2008 Paz 21:05:12 EEST

On 27 Apr 2008 Sun 19:25:55 Ali E.İMREK wrote:
> Pardus-Linux.Org üyelerinin yaptıkları pisi paketlerinin daha kolay
> paylaşılabilmesi amacıyla pisi paket depoları oluşturuldu.

Bu paketlerin kaynaklarını göremiyorum? Kaynakları yayınlanmadan oluşturulan
paketlerin pek sağlıklı göründüğü söylenemez gözüme... Bunun haricinde aklıma
takılan birkaç soru var;

1- Paketlerin düzgün yapılıp sisteme zarar vermediği kim tarafından kontrol
ediliyor?
2- COMAR scriptlerine birkaç ufak kod koyup sisteme rootkit yerleştirilmediği
garantisi nasıl veriliyor paketlerin kaynakları yayınlanmadan?
3- Paketlerin güvenlik güncellemeleri ile kim ilgileniyor?