[Pardus-kullanicilari] pardus yükleme sorunu:((

togi efe togi76 at gmail.com
27 Nis 2008 Paz 15:10:36 EEST

Değerli Pardusçular;
Sorunumu epey bir araştırdım ya dikkatimden kaçtı ya da ilk ben karşılaştım
Şimdi yeni bir laptop aldım markası modeli toshiba L40 18R vista home prem.
yüklü
ben pardus kurmak istiyorum zira masaüstü pc me çok rahat kuruyordum fakat
bunda yalı açılıyor ondan sonra ekran kararıyor dvd sürücünün sesi de
kesiliyor
acaba ekran kartı problemimi
ekran kartı: * intel 965 express chipset family*
bunda pardus için problem olup olmadığını da bulamadım
daha önce her sorunumu bulmuştum buna çare bulamadım
sistem bilgisi yardımı olur mu bilmiyorum fakat
*1,6 GHz dual core işlemci
2048 MB ram

Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim
saygılar

http://poyrazefe35.blogcu.com/
*