[Pardus-kullanicilari] YNT: Acer aspire 5520 wireless problemi

Alper OGUZ Alper.OGUZ at bimar.com.tr
27 Nis 2008 Paz 13:37:39 EEST

Merhaba,

Paket yöneticisine katki deposunu ekleyip, madwifi-ng adli paketi aratip kurarsaniz calisabilir. O paketteki modul Atheros cipli kablosuz ag cihazlari icin.

kolay gelsin

Alper Oğuz

-----Özgün İleti-----
Kimden: pardus-kullanicilari-bounces at pardus.org.tr bu kişinin yerine: ali ufuk

Arkadaslar ben 15 gün içinde pardus için 2 laptop değiştirdim bir önceki
laptop datron pcl5 aero ati chipsetli onda ses çıkmıyordu sonra bunu aldım
acer aspire 5520 bundada wireless çalişmıyor acer aspire5520 lspci çıktısı
şu şekilde

05:00.0 Ethernet controller: Atheros Communications, Inc. AR5006EG 802.11
b/g Wireless PCI Express Adapter (rev 01)

windows sürücleri ilede çaliştiramadim