[Pardus-kullanicilari] compiz (bu yazıya göre berly kurup....

özgür koşar ozkos3 at hotmail.com
27 Nis 2008 Paz 11:18:17 EEST

derlememmi gerekiyor.bunu yapacaktım fakat şu komutu "svn co http://svn.beryl-project.org/beryl/trunk/ beryl" girdiğimde konsola "bash: colorsvn: command not found" cevabını alıyorum.ne yapabilirim.teşekkürler
Hotmail'i seviyor musunuz? Artık daha da iyi. Sürükle ve Bırak, yeni Okuma Bölmeleri, genişletilmiş güvenlik özellikleri ve 5GB ÜCRETSİZ depolama alanı hep birlikte sizin çevrimiçi iletişiminizi daha da kolaylaştırıyor. Tamamıyla yeni Windows Live Hotmail. Ücretsiz hesabınızı ŞİMDİ edinin!
http://get.live.com/mail/overview/