[Pardus-kullanicilari] Laptop'ta Wireless sorunu

Ozgen Gulmen ozgen.gulmen at bafayag.com
27 Nis 2008 Paz 03:49:46 EEST

Tüm paketler yüklü olduğu halde, dizüstü bilgisayarda bulunan Intel 3945
arayüzünü bulamıyor. Yeni bir bilgisayar, BIOS'ta wireless enabled
gözüküyor. Nitekim aynı bilgisayarda kurulu Windows Vista ile çalışıyor.
Benzer bir sorunla ilgili yazışmada donanım tarafında arayüzün aktif
olması gerektiği belirtiliyordu. Pardus içerisinde donanımı
etkinleştiren bir komut veya uygulama olabilir mi?

Pardus 2007.3 işletim sistemi. Ağ Yöneticisi ile baktığımda KAblosuz
Ağlar başlığı altında "Uygun bir aygıt bulunamadı" mesajı var.

İyi çalışmalar.

Özgen Gülmen