[Pardus-kullanicilari] Teşekkürler Pardus

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
26 Nis 2008 Cmt 19:37:48 EEST

Talha Bey
Şimdi Gümüşlük Koyunbaba dan geldiğim gibi bilgisayarımı açtım. 2 saat kadar
vista ile boğuşup wireles modemi tanıtıp internete çıkamayınca Ati ekran
kartlı bilgisayara Pardus 2007.3 Kurulumunu minumum ayarlarla yaptıktan
sonra Modemi tanıyıp internete çıkması iki dakika sürmedi. İnternet
bağlantısı sonrası9 güncellemeler ve ati sürücüsünün yüklenmesi sonrası 3 D
desteğide geldi. Pardus u kapatıp tekrar vistayı açtık ve vista hazır pişmiş
yemeğe kondu ttnet bağlantısı tam Ip alınmış eh o da İnternete rahatça
çıksın. Muhakkak biryerlerde yanlış yapıyor olabilirsiniz. Hiç bilmediğim
linux tabanlı işletim sistemlerini bimediğim için ve bilgisayarcıda kurulum
için 95.-YTL kurulum bedeli alacağını söyleyince uğraşa uğraşa Pardus u
kurdum.Tabi bu arada bilmediğim bios ayarlarınıda öğrenmiş oldum.Şimdi
herhangi bir işletim sistemini ne kadar zor olursa olsun kurulumu ne kadar
göz korkutucu olursa olsun kuramamak için hiç bir neden yok.Biraz dikkat
birazda kuruluma başlamadan donanımınız hakkında internette bilgileri bulmak
problem yaşayanlar varsa çözümlerine göz atıp kurulum yapmanız size hem
bilgi kaybına yol açacak yanlışlıklardan alıkoyar hemde zamanınızın boşa
gitmemesini sağlar.Kolay gelsin

25.04.2008 tarihinde Talha Ferşad <taka61 at gmail.com> yazmış: