[Pardus-kullanicilari] Acer 5920G Harika..

Osman Yarguzel osmanyarguzel at gmail.com
26 Nis 2008 Cmt 16:57:45 EEST

ArkadaÅŸlar, Yeniden Merhaba,

Bir süredir işlerimin yoğunluğundan dolayı gruptan uzak kaldım. Mailleri
rada bir takip ediyordum ama pek cevap yazmadım..
Ben de sizler gibi heyacanla Pardus 2008'i bekliyorum..

Geçenlerde, yeni bir notebook aldım..Acer 5920G.
Pardus 2007.3 kurudm ve bayıldım..Sanki bu notebook Pardus için tasarlanmış
gibi..

Ses kartı, Wireless ve ethernet ağ bağlantısı, ses kartı, Web kamerası hepsi
çalışıyor..Ekjran kartı Gforce 8600M, 256 Mb, Compiz
muhteşem çalışıyor.. Web cam için contrib depodan WXCAM yazlımını yükledim,
hem resim alabiliyorum hem de video kaydı yapabiliyorum..
Notebook alacaklara tavsiye ederim..Çok memnun kaldım..

Bir ara listede, bazı arkadaşların Acer 57xx seri ile ilgili problemleri
aşmaya çalıştıklarını hatırlıyorum..Eğer Acer alacaksanız
5920G Pardus için muhteşem..

Listeye tekrar kayıldığım için mutluyum, hepinize saygı ve sevgilerimi
sunarım..

Osman Yargüzel (Osman YG)
Elektronik Mühendisi