[Pardus-kullanicilari] Mozilla Thunderbird; Findoz'dan Pardus'a transfer??

besim durgun bpardusd at gmail.com
26 Nis 2008 Cmt 12:32:08 EEST

Windows'da firefox için yapılan işlem thunderbird için de geçerlidir.
Firefox için:
C:\Documents and Settings\user\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles
dizininde bulunan *.default isimli dizini pardus'ta
/home/user/.mozilla/firefox klasörüne kopyalayın. Aynı dizinde bulunan
profiles.ini dosyasında gerekli değişikliği yapın. Çalışır. Bu sayede bütün
ayarlar vs taşınır.

Thunderbird için windows klasörü Thunderbird dizininde yer alır. Pardusta
bunun karşılığı .thunderbird'dür.
Kolay gelsin.
Besim

23 Nisan 2008 Çarşamba 10:39 tarihinde Mucibirahman İLBUĞA <
mucip.ilbuga at gmail.com> yazmış: