[Pardus-kullanicilari] RE: Pardus ile Rusça yazabilmek?

Mustafa Cem Armutlu mcemarm at hotmail.com
26 Nis 2008 Cmt 10:57:16 EEST

Pardus Yapılandırma Merkezi / Çevre Birimleri / Klavye Düzeni
Bölümünden Klavye düzenini etkinleştir. segmesini işaretleyip, solda bulunan  Russia ru seçeneğini secerek ekleyi tıklayın.
Ben bir süredir sorunsuz kullanıyorum. Saatin yanında çıkan ikonla da klavyeyi türkçe q ya çevirebilirsiniz.
Tabi harfleri asetat kalemiyle klavyeye yazmak zorunda kaldım. :)