[Pardus-kullanicilari] Teşekkürler Pardus

Munir BUYUKYAZICI munir at buyukyazici.biz
25 Nis 2008 Cum 14:08:05 EEST

Pardus ve Windows,

Pardusu ilk duyduğumda çok heyecanlanmıştım. Hiç linux bilgim olmamasına
rağmen, linux'un avantajlarının ne olduğunu kabaca bildiğimden hemen
bilgisayarıma kurmak istedim. İlk çalışan cd denemem başarısız oldu.
Bilgisayarım açılmadı. Sonra kurmak istedim onu da beceremedim. Bir süre
Pardus merakım söndü. yıllar sonra 2007 versiyonu ile tekrar denedim.
Ama bu sefer internette bolca bulunan bilgileri araştırdım ve kolayca
kurdum.
Şimdi merakla 2008 versiyonunu bekliyorum.

Bütün bu deneyimlerimden çıkardığım sonuç şu.
Zorlandığım noktalarda önceleri linux'a kızıyordum. Sonradan farkettim
ki windows alışkanlıklarından kurtulmak o kadar kolay değil ve Pardus,
gerçekten 'windows' değil.

Windows konusunda geldiğim seviye için harcadığım emek ve zamanı
düşününce, halihazırda evde kullandığım Pardus için harcadığım çabanın
ne kadar önemsiz kaldığını farkettim.

Benim gibi yeni Pardus kullananlara da sadece biraz daha sabırlı ve
dikkatli olmanızı; takıldığınız konuları önce internette araştırmanızı
ve en önemlisi, windows öğrenirken harcadığınız çabayı unutmamanızı
tavsiye ediyorum.

Pardus'u geliştirenlere, katkıda bulunanlara ve özellikle bu listede
bizlere yardımcı olan herkese teşekkür etmek istiyorum.

Münir BÜYÜKYAZICI

Kursat Unlukara yazmış: