[Pardus-kullanicilari] Teşekkürler Pardus

yasin şahin pardus at erdiyar.net
25 Nis 2008 Cum 16:16:46 EEST

pardus-2008
in daha kararlı ve daha kullanışlı vede gelişmiş olması hepimiz dileği
fakat pardus-2007 nin bile windows xp den daha az kararlı olduğuna
hükmedebileceğim bir kusura rastlamadım.
elbetteki hepimiz pardusun geliştirilmesine yazılım geliştirme olarak
katkıda bulunamasak bile
kullanıcı gözüyle karşılaştığımız sorunları geliştiricilere ileterek dahi
olsa katkıda bulunmalıyız.
hata olması kaçınılmazdır önemli olan bu hataların giderilmesine yardımcı
olacak elimizden gelen en büyük katkıyı ortaya koymaktır.
bu düşünceyle arkadaşların rastladıkları problemleri (sebebi kendi hataları
bile olsa) paylaşmalarını çok önemsiyorum.
fakat bu paylaşımlar pardus hakkında eleştiri ötesi cümleler kullanarak
olmamalıdır. hele hele sitemim geliştirmeye ayırabileceği kaynakları
neredeyse sınırsız olan windows ürünleriyle kıyaslayarak pardusa eleştiri
getirmek olabilecek en haksız eleştiri yoludur. ki pardusun bu hali ile bile
windows ürünleri ile kıyaslanır bir kararlılığı sahip olması pardusun
başarısını ortaya koymaktadır.