[Pardus-kullanicilari] Teşekkürler Pardus

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
25 Nis 2008 Cum 12:14:31 EEST

Sayın Talha bey
İki sene önce Amatör bilgisayar kullanıcısı olarak hiç bilmediğim bir
sistemi nasıl kurulacağını bilmeden ve ekran kartım ile uyuşmazlık yaşatan
sistemin kuruluşu aşamasında benim tarafımdan yapacağım her hangi bir yanlış
uygulama sonrası yanıp yakılmamak için Bilgilerimi Cd lere aktarıp takriben
12 saatlik bir uğraşı ile Pardus u kurdum tabi bu arada başta aklıma
gelenlerde başıma gelmişti. Suç Pardus da değil bende idi kurulumda akma
mausu ekran kenarına biraz fazla tıklayınca akan ekranı durdurmak için
resetleyince Bios ayarlarımı alt üst etmiş daha sonrada 2 sabit disklerimin
sıralamasını yanlışlıkla değiştirince winxp nin üzerine kuruvermiştim.
Uyanınca winxp yi tekrar kurup Pardus u açamayınca Pardus u bu sefer biraz
daha dikkatli davranarak kurmuştum. Tabi Bu arada 12 saate yakın bir süre
Amatör bilgisayar kullanıcısı olduğum için Bios ayarlarını nasıl yaparım da
düzeltirim denemeleri sonrası artık bios ayarlarının da nasıl yapılacağını
öğrenmiştim. Suçlu Pardus muydu hayır suçlu benim dikkatsizliğim di ama bana
çok şey öğretmiş oldu. Onun için Pardus a kabahati yıkmanızı doğru
bulmuyorum. Kurulum hakkında Özgürlük için com da ve diğer benzeri
forumlarda detaylı bilgiler mevcut.Bu bilgilerin ışığında kurulum yaptıktan
sonra muhtemelen windowslardan herhangi birisini gruba dahil etmemiş
olabilir ki bunuda gruba Pardus üzeri ilave etmeniz mümkün. İyi günler

25.04.2008 tarihinde Talha Ferşad <taka61 at gmail.com> yazmış: