[Pardus-kullanicilari] Özgürlük için E-dergi Mayıs-Haziran sayısı

gönenç calıcı sgonenccalici at gmail.com
24 Nis 2008 Per 16:09:46 EEST

Öncelikle herkese merhaba

Özgürlük için topluluğu olarak hedeflerimizden biri de insanlara Pardus'u ve
onun güzelliklerini bütün kullanıcılara yönelik olarak tanıtmak. Bu
doğrultuda geçen ay ilk sayısını çıkardığımız özgürlük için e- dergi
sevgili  Akın'ın da müjdelediği gibi bu ay çok fazla kişiye ulaşacak. Bunun
için topluluk olarak elimizden geleni yapmalı ve bilgisayar kullanıcılarına
topluluğumuzun gücünü ve özelliğini ulaştırmalıyız. Bu sayının editörlüğünü
yapacak olan ben sadece bir yol gösterici olacağım belkide, tıpkı Akın'ın
bana bir önce ki sayıda olduğu gibi. Bu kitle büyüyecek büyüdükçe daha güzel
işler çıkaracaktır ben buna gönülden inanıyorum.

Elimizdeki bu büyük fırsata sizde ortak olmak istemez misiniz? Türkiye'nin
her yerine dağıtılan belkide Pardus ve linux ortamıyla ilk defa tanıacak
olan insanlara yol göstermek istemez misiniz?

Ben ne yapabilirim demeyin. Unutmayın ki bu toplulukta yeni ve henüz yolun
başındaysanız bile bize çok şey e- dergi ve özgürlük için'e çok şey
katabilirsiniz. Çünkü bizim topluluğumuzu bilmeyen Pardus ile yeni tanışan
çok fazla kişi ile iletişimde olacak bu dergi ve onları bizim yanımıza özgür
yazılım dünyasına çekecek olan gene bizlerden çok sizlersiniz.

Bu ayki sayı ile büyük adımlar atmış olacak ve bu adımda bütün özgürlük için
topluluğunun ismini çok güzel yerlere ulaştırmış olacağız.

Bu konu
http://www.ozgurlukicin.com/forum/gonullu-calismalar/540/?page=1#post2298

başlığı altında tartışılıyor.

Görüşlerinizi ve her türlü yardımlarınızı bekliyoruz.