[Pardus-kullanicilari] 5,25 Floppy Sorunu

Abdullatif KABAN abdullatif.kaban at gmail.com
24 Nis 2008 Per 10:31:34 EEST

Merhaba arkadaşlar,
Elimde hangi tür sistem tarafından kaydedildiğini bilmediğim, fakat
içerisinde araştırmamda kullanabileceğim önemli verilerin olduğu 5,25 lik
disketler var. Hangi sistemi kurduysam (Windows, linux çeşitleri) bir türlü
içeriğini okuyamadım. Dosya sistemini tanımıyor. En sonunda UFS Explorer
Recovery isminde windows xp de çalışan bir program buldum. Disketlerin
içeriğini görebildim. Tabi kısıtlı sürüm olduğu için dosyaları kurtarmama
izin vermedi. Bu program aynı zamanda disketi Solaris ZFS File System olarak
okudu. Veri kurtarma adına bana önerebileceğiniz bir yol, ufs explorer
benzeri bir linux programı veya bu programın tam sürümünü elde etmem için
bir yöntem önerebilir misiniz?

--
Abdullatif KABAN