[Pardus-kullanicilari] sistem yükleme sorunu

osman murat erverdi omerverdi at gmail.com
23 Nis 2008 Çar 12:57:42 EEST

sayın arkadaşlar
pııı 1000 Mhz işlemcili, 512 sdram li bir masaüstü bilgisayarım var. pardus
1.0 kurulabilirken, pardus 2007.3 lynx daha başlangıçta kurulum arayüzü bile
görünmeden hata veriyor ve bilgisayar hiç bir işlem yapmaz halde bekliyor.
ekrandaki yazıda anladığım kadar sanki bios sürüm tarihim 2001 den eski
uyarısı mevcut ama bios tarihinin işletim sistemi açısından ne gibi bir
önemi var anlamıyorum. yardımcı olursanız sevinirim.
saygılarımla
osman murat erverdi