[Pardus-kullanicilari] DVD Yazma sorunu?

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
23 Nis 2008 Çar 09:43:11 EEST

Wed, 23 Apr 2008 01:29:08 +0300, Mucibirahman İLBUĞA
<mucip.ilbuga at gmail.com> :

> Memorex marka DVD kullanıyorum. Uyuşmazlık var sanırım çünkü önceden
> farklı model DVD'lere yazabilmiştim. Bu sıkıntıyı nasıl
> giderebilirim? BIOS'dan bir güncelleme mi gerekir?
DVD'lerin +R ve -R diye iki ayri tipi var. Genelde artik satilan
yazicilar her ikisini de destekliyor ama elinizdeki yazici belki sadece
birine yazabiliyor olabilir. Onceki DVD'leriniz bir tipken, yeni
aldiklariniz baska tip olabilir.

Hem DVD'lerin hem de DVD yazicinizin uzerinde DVD+-R bilgisi yazmasi
gerekir.

                   Doruk