[Pardus-kullanicilari] ekran kartı

Özgür KOŞAR ozkos1 at hotmail.com
22 Nis 2008 Sal 23:28:28 EEST

birşey sorucam bu işi hallettikten sonra hep 3 boyut desteği alamadım.ve hep şunu yaptım destek alamadığım halde açıp kapattım bilgisayarı(bunu ise o yazıda kurduktan sonra açıp kapatın diyor) ve geri dönemedim.2. olarakda configdeki düzeltmeyi kurulumdan hemen sonra paketleri kurmadanmı yapmalıyım?3. olarakda benim kurduğum cd 2007.1 kurulum cd si acaba bu bi sorun yaratıyormu acaba.her seferinde bir sürü paket kurmayı beklemek çok kötü ve benim internet bağlantım kotalı.teşekkürler

Windows Live Hotmail size ücretsiz 5GB'lık ÜCRETSİZ depolama olanağını sunuyor! Ücretsiz Windows Live Hotmail hesabınızı buradan edinin!
http://get.live.com/mail/overview