[Pardus-kullanicilari] ekran kartı

Özgür KOŞAR ozkos1 at hotmail.com
22 Nis 2008 Sal 22:56:09 EEST

engin bey ben o yazanları tam beş kez düzelttim.fakat sürekli olarak 3 boyut desteği vermiyo.ve sonuçta çöküyor.grub' dan sonra takılıp kalıyor.yedeklediğim dosyaya bile ulaşamıyorum.sizin config dosyanızın tam bi kopyasına bakabilirmiyim.teşekkürler
Hotmail'i seviyor musunuz? Artık daha da iyi. Sürükle ve Bırak, yeni Okuma Bölmeleri, genişletilmiş güvenlik özellikleri ve 5GB ÜCRETSİZ depolama alanı hep birlikte sizin çevrimiçi iletişiminizi daha da kolaylaştırıyor. Tamamıyla yeni Windows Live Hotmail. Ücretsiz hesabınızı ŞİMDİ edinin!
http://get.live.com/mail/overview/