[Pardus-kullanicilari] harddisk bölümünü büyütmek

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
21 Nis 2008 Pzt 22:55:11 EEST

ArkadaşımAşşağğıdaki linklerden iki dosyayı da indir winxp ye kur ve
akabinde windows üzeri Pardus grubunu oluştur. Pardus Pars gibi Linux
forumunda grubun nasıl windows üzeri kurulacağı açıklaması var.Kolay gelsin

Ext2 IFS For Windows: Extended Download
Page<http://www.fs-driver.org/extendeddl.html>
http://alierkanimrek.googlepages.com/*grub4win.zip*.

21.04.2008 tarihinde engin akpınar <enginalamut at gmail.com> yazmış: