[Pardus-kullanicilari] Pardus 2007 ve 2008 uyumu?

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
21 Nis 2008 Pzt 17:42:35 EEST

Arkadaşım
Eğer 2007 den 2008 e bir betik yardımıyla geçiş yapacaksanız ki bunu 2006
dan 2007 ye geçişte de kullanmıştık.Sistemde herhangi bir aksama yaratmadı.
Bilgisayarınıza şimdi Pardus kurmak ve yeni kurulumda bundaki birçok
ayarınızın ve dosyalarınızın bozulmaması için Sabit diskinizde root bölümü
swap bölümü (500Mb yeterli) users bölümü (10 Gb kadar yeterli olabilir tabi
meslsğinize bağlı olarak artabilir) Tabi bu arada Pardus 2008 çıktığında
eski Pardusunuzun olduğu bölüme sistem dosyalarını (zorunlu dosyaları)
kurduğunuzda değişen hiçbir şey olmaz tabi firefox ayarlarınız dışında.İyi
günler

21.04.2008 tarihinde Mucibirahman İLBUĞA <mucip.ilbuga at gmail.com> yazmış: