[Pardus-kullanicilari] Pardus 2007 ve 2008 uyumu?

ERTURAN, Yahya Abdülkadir felius.caracal at gmail.com
21 Nis 2008 Pzt 15:37:20 EEST

2007 ile 2008 uyumlu olamayacak soyle bir cok guncelleme ve temel
degisimler olacak. ben sizin yerinizde olsam, 2007.3 kurarim ama diskimi
kendim bolumlendirir ve tum kullanici dosyalarimi ayri bir partitisyona
kaydederim. 2008 ciktiginda ise sadece sistemi bastan kurarim, tum
dosyalarim da o dokunmadigim diger partitisyonda benimle beraber yola
devam eder. (Su anda da oyle yapiyorum zaten). Kolay gelsin ;)

--
Yahya Abdülkadir ERTURAN, AFIEx/AMIEx USA
International Trade Executive

Current OS: Pardus 2007.3 Lynx Lynx
Default Encoding: UTF-8