[Pardus-kullanicilari] E-dergi ve Pardus

Hakan Cezayirli hakancez at gmail.com
21 Nis 2008 Pzt 13:46:56 EEST

Teknik bir konu değil ama insanların Pardus'u duymasını sağlamak ve
gerçekten Linux ile  günlük işlerimiz haricinde profesyonele yakın dergi
çalışmaları yapılabildiğini göstermek ve elimizden geldiği kadarı ile
Pardus'u karşılıksız geliştirenlere gönül borcumu ödeyebilmek için, hem
büyük ilgi çeken ücretsiz e-dergimin içerisinde hemde web sitesinde Pardus'a
yervermeye çalışıyorum. Bu ay yayınladığımız dergimizin içerik sayfasında
yine Pardus logosuna ve "powered by linux" yazısına yer verdim. Umarım bu
tarz ufak dokunuşlarla insanların Linux'a ve Pardus'a olan ilgilerinin
arttırabiliriz.

http://stereomecmuasi.googlepages.com

--
HakanCez