[Pardus-kullanicilari] RE: sağlam bir kurulum cd i oluşturmak!!!

hüseyin özkarakas h.ozkarakas at hotmail.com
20 Nis 2008 Paz 14:15:47 EEST

teşekkür ederim tekrar indirecem ve tekrar deneyeceğim.

Date: Sun, 20 Apr 2008 14:13:20 +0300From: dsilahcilar at gmail.comTo: pardus-kullanicilari at pardus.org.trSubject: Re: [Pardus-kullanicilari] sağlam bir kurulum cd i oluşturmak!!!
On 20/04/2008, hüseyin özkarakas <h.ozkarakas at hotmail.com> wrote:

selamlar herkese. ben bir türlü kurulum işlemini tamamlamayı başaramadım. hem 2007.3 te hemde 2008 de .iso cd ini yazıyorum kuruluma geçiyorum sonrasında cd bozuk veya cd rom dan kaynaklanan sorun diye bi hata alıyorum. değişik markalarda cd denedim,yazmak için değişik programlar denedim düşük hızda yazdım,yani onlarca kez denedim ama bir türlü kurulumu tamamlayamadım. yardımlarınızı bekliyorum.şimdiden teşekkürler.

.iso dosyası düzgün inmemiş olabilir ya da cd'ye yazdırırken bir hata yapıyor olabilirsiniz. Şuraya bir bakmanız faydanıza olabilir. http://www.pardus.org.tr/belgeler/iso_nasil.html -- http://dsilahcilar.blogspot.com/
Windows Live Hotmail size ücretsiz 5GB'lık ÜCRETSİZ depolama olanağını sunuyor! Ücretsiz Windows Live Hotmail hesabınızı buradan edinin!
http://get.live.com/mail/overview