[Pardus-kullanicilari] open office ve uzakdoğudan gelen dosyalar

ERTURAN, Yahya Abdülkadir felius.caracal at gmail.com
19 Nis 2008 Cmt 11:31:34 EEST

Olasi sebepleri azaltmak ve icimizi rahatlatmak adina pisi'de font yazip
arattiginizda aqua diye bir font olacak. Uzakdogu yazitiplerini iceriyor.
Onu kurabilir misiniz lutfen? Bir de konsolda:
sudo pisi it ur
sudo pisi it up yazarak sistemi ve openoffice surumunu
guncelleyebilirsiniz.

Tercih sizin. Iyi Calismalar.

--
Yahya Abdülkadir ERTURAN, AFIEx/AMIEx USA
International Trade Executive

Current OS: Pardus 2007.3 Lynx Lynx
Default Encoding: UTF-8