[Pardus-kullanicilari] Pardus'un Tanıtımı Kapsamında Pulların Kullanılması

Munir BUYUKYAZICI munir at buyukyazici.biz
18 Nis 2008 Cum 17:39:58 EEST

Bazı yerler t-shirtler üzerine transfer baskı yapıyorlar.
Bir kere yeğenimin fotoğrafını bastırmıştım.
Bu yerlere jpg formatında logoyu götürürseniz istediğiniz boyutlarda
t-shirlerinize baskı yaptırabilirsiniz.
Ben bu yaz için bir-iki tane yaptırmayı düşünüyorum.

Sanırım böyle bireysel uygulamaya Tübitak'ın bir itirazı olmaz (telif
hakları bakımından)
Ama yüzlerce adet bastırıp bunu satmaya kalktığınızda telif hakları
konusunda sıkıntı yaşabilirsiniz.
Bu durumda Tübitak ile görüşüp izin istemek gerecektir.

Pardus proje sorumlularının Pardus'un tanınmasına katkıda bulunacak ve
projeye ciddi anlamda bir maddi gelir olanağı sağlayabilecek bu tip
promosyonları (baskılı t-shirt, şapka vb.) da düşünmelerinde fayda var.

Saygılarımla,

Münir BUYUKYAZICI

Emre Kocaoglu yazmış: