[Pardus-kullanicilari] birden fazla dosya için aynı komutun verilmesi

Ahmet Emre Aladağ aladagemre at gmail.com
18 Nis 2008 Cum 15:10:47 EEST

Bir metin dosyası açıp aşağıdaki dizin='in sağındaki yeri rm dosyalarınızın
bulunduğu dizin ile değiştirin ve donustur.py adıyla kaydedin. Sonra
konsolda python donustur.py diyerek otomatik çeviriye başlayın :) Umarım
çalışır...

import os

dizin = "/home/emre"

for dosya in os.listdir(dizin):
   if dosya[-3:] == '.rm':
       os.system( "mencoder %s.rm -ovc frameno -oac mp3lame -of rawaudio
-lameopts cbr:br=128 -o %s.mp3" % (dosya[:-3], dosya[:-3])  )

Kolay gelsin...

18.04.2008 tarihinde irfan bilgili <irfanbilgili at superonline.com> yazmış: