[Pardus-kullanicilari] Outlook (.pst) Kontact (Kmail) diyarına nasıl göç eder?

Kubilay KOCABALKAN kubilay at kocabalkan.net
18 Nis 2008 Cum 11:55:27 EEST

On Friday 18 April 2008 11:38:08 ERTURAN, Yahya Abdülkadir wrote:
> Teşekkürler, bu da bir çözüm tabii ama ben Kmail ile mutluyum. Belki Kmail
> için de bir yol vardır ya da bulunur.

Bende aynı sorundan müzdarip idim :) Önce outlook'tan outlook express , sonra outlook express'ten kmail'e göç ettirdim dosyaları.
Şuan KMail ile sorunsuz çalışıyorum. outlook express'ten göç için
http://tr.pardus-wiki.org/NASIL:Outlook_Express%27ten_KMail%27e_Yelken_A%C3%A7mak adresine bakmanız yeter.

--
Saygılarımla,

H.Kubilay KOCABALKAN