[Pardus-kullanicilari] firefox' ta virüslü eklenti ve firefox' un pisi dahil yüklenememesi

Özgür KOŞAR ozkos1 at hotmail.com
18 Nis 2008 Cum 01:22:28 EEST

saolasın arkadaşım problem çözüldü.yanlız indirme penceresi hala anlaşılmaz karekterler içeriyo.ayrıca herkes görmeli bu mesajları.ben biçok problemi okuyup pardus' u kurduğum günden beri takip ettiğim bu mesajlardan çözüyorum.herkese kolay gelsin
Hotmail'i seviyor musunuz? Artık daha da iyi. Sürükle ve Bırak, yeni Okuma Bölmeleri, genişletilmiş güvenlik özellikleri ve 5GB ÜCRETSİZ depolama alanı hep birlikte sizin çevrimiçi iletişiminizi daha da kolaylaştırıyor. Tamamıyla yeni Windows Live Hotmail. Ücretsiz hesabınızı ŞİMDİ edinin!
http://get.live.com/mail/overview/