[Pardus-kullanicilari] pardus 2008 internet sorunu

Ali Iþýngör isingor at gmail.com
17 Nis 2008 Per 19:00:34 EEST

17.04.2008 tarihinde menguceko <mengucek at gmail.com> yazmış:

> Merhaba..
> http://www.ozgurlukicin.com/forum/pardus-2008-test-ekibi/485/?page=1
>
> Denediğiniz buradaki @kenp'in söyledikleri mi ?..
> Bende işe yaradı..

Bu listeyi takip eden herkesten iki ricam var.

Pardus 2008 Test ekibi üyesi değilseniz lütfen haftalık sürümleri
denemeyin.... Yok, yine de denemekte ısrarcıysanız, lütfen Pardus
kullanıcıları listesine 2008 test süreçlerini/sorunlarını taşımayın!

Hem kararlı sürümlerde sorun yaşayanlara yardımcı olacak gönüllülerin
emeğinden çalıyorsunuz hem de yanlış konuları çok yanlış yerde
tartışıyorsunuz. İnsanlara "Aaa 2008 mi çıkmış? Dur kurayım!" (Evet, iş buna
dönmeye başladı...) dedirtmenin ve de ne PİSİ'si ne ağ yöneticisi ne de pek
çok yaşamsal bileşeni olmayan bir test sürümünü reklam etmenin anlamı yok.

Test sürecine katılmak isteyen kullanıcılarımızı
ÅŸuraya<http://tr.pardus-wiki.org/Pardus_Test_G%25C3%25B6n%25C3%25BCll%25C3%25BCs%25C3%25BC_Olmak>,
test sürecine katılmayıp yine de karşılaştığı sorunları çözmek
isteyenleriyse şuraya<http://www.ozgurlukicin.com/forum/pardus-2008-test-ekibi/>alalım
lütfen...

Ali Işıngör