[Pardus-kullanicilari] Tubitak & Pardus

Kursat Unlukara kursat at unlukara.com
17 Nis 2008 Per 15:26:49 EEST

Yardımcı olur mu bilmiyorum
ben genellikle dosyaları en azından oo writer olanları
pdf formatında karşı tarafa gönderiyorum, bir sorun ile
karşılaşılmıyor pdf formatında.

Son günlerde en çok yaşadığım sıkıntı malum yeni ms
office formatından kaynaklanıyor, elimde eski lisanlı bir ms 2000
office seti var ama yeni format eski ms office lerde de
açılmıyor diye biliyorum.

Özellikle ms office i korsan olarak kullananlar,özellikle universite
öğrencileri bireysel kullanıcılar filan docx, xlsx gibi formatlarda
gönderiyorlar.
Bu kesimin evlerine gidip bakmıyorum ama tahminim korsan kullandıkları
yönünde ama dosya formatının yayılmasını sağlıyorlar.

Beni zorlayan sorun bu oluyor.