[Pardus-kullanicilari] Pardus 2008 ikinci test sürümü

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
17 Nis 2008 Per 13:01:28 EEST

Arkadaşlar Nedim arkadaşımızı söylediklerine katılıyorum. Firefox 3.0 beta
oluşundan veya başkaca bazı etkenlerden dolayı tam stail değil.Flash
içerikli açtığım sayfalar yanında diğer sekmede download yaparken donmalar
yaşadım,Ses sisteminizi tanıttıktan sonra ayar imkanınız yok yüksek tonda
açılışlarda ve kapanışlarda sinyal sesini duyuyorsunuz. Ekran çözünürlüğünü
KRandTray üzeri yapmamız gerekiyor. Evet Nedim arkadaşımızın söylediği gibi
tüm noksanlıklar tamamlandığında çok ama çok güzel bir Pardus a kavuşacağız.
İyi günler

17.04.2008 tarihinde DrNedim <nedimky at gmail.com> yazmış: