[Pardus-kullanicilari] Pardus'un Tanýtýmý Kapsamýnda Pullarýn Kullanýlmasý

Kursat Unlukara kursat at unlukara.com
17 Nis 2008 Per 10:06:08 EEST

Benim konuÅŸtuÄŸum herkes Pardus u merak ediyor.

Bir : insanlara yeni bir işletim sistemi çok farklı geliyor, merak ediyorlar
(Bilgisayar kullanıcısı oldukları için genellikle Pardusun windows üzerinde
nasıl kurulduğunu soruyorlar :P)

Ä°ki : Ãœcretsiz olduÄŸunu duyunca, hemen indirip denemek istiyorlar
(Ama ilerde para isterler mi? Harbi harbi bedava mı? Sonra patlamasın ama
... gibi ifadelerde bulunuyorlar)

Üç : Indirip kullanınca çok hoşlarına gidiyor.
Özellikle küçük işletme sahipleri başlarının lisans ile derde
girmeyeceklerini bildikleri için kullanıyorlar.
Ev kullanıcıları eğlence amaçlı bilgisayarı kullandıkları için, pardus a
geçmeyi çok fazla tercih etmiyorlar.

Dört : Ev kullanıcısı arkadaşlarıma internet işlemlerini yaparken Pardus
Çalışan tavsiye ediyorum,
Ev kullanıcıları kendi bilgisayarlarındaki olumsuz yazılım bulunma
ihtimaline karşı, pardus ile
güvenli olmasını arzu ettikleri işleri yapmayı tercih ediyorlar.

Benim Pardus kullanımındaki bulgularım bunlar.
İsminin biraz yaygınlaşması gerektiğini düşünüyorum, zira pek çok kişi
Pardus ismine aÅŸina deÄŸil.