[Pardus-kullanicilari] Grub Kursu Ders 1

Gökhan Yurdusev gyurdusev at gmail.com
16 Nis 2008 Çar 17:08:42 EEST

Yahya arkadaşım benim de duygularıma tercüman olmuş, teşekkür ederim.

Buradaki bilen arkadaÅŸlar, her zaman ellerinden geldiÄŸi kadar bizlere
yardımcı oluyorlar ve de her seferinde hiç bir şey anlamadığım sadece
papağan gibi tekrarladığım komutlar ve de parametreler tavsiye ediyorlar.

Acaba bunlar nerden öğreniliyor? Programcı mı olmak gerek? Bizler de bunları
bilirsek daha önemli sorunlar için bu listeyi meşgul etmiş oluruz ve de
bilen arkadaşlarımız da daha efektif yardımcı olurlar.

Umarım tüm bu bilmek istediklerimi bilirsem zaten Pardus geliştiricisi olmam
gerekirdi diye bir sonuç çıkmaz.