[Pardus-kullanicilari] Türkçe karakter sorunu

Talha Yalta talhayalta at gmail.com
16 Nis 2008 Çar 12:36:43 EEST

Merhaba arkadaşlar:

Okulumuza ait http://i2.etu.edu.tr/ sayfasında doğru bir şekilde
kullanıcı adı veya şifre giremiyorum çünkü Türkçe karakterler yanlış
şekilde çıkıyor. Şifreyi başka bir yerden kopyalayıp yapıştırarak
hesabıma girebilsem bile daha sonraki ekranda yazacağım her şeyi bu
şekilde yapmak zor.

Bu durumu bilgi işlem departmanına bildirdiğimde sorunun kullandığım
dağıtım yani Pardus'tan kaynaklandığını ve yapabilecekleri bir şey
olmadığını söylediler. Sayfa flash ile çalışıyormuş.

Önce sizlere danışmak istedim. Bilgi işlemdeki arkadaşların tespiti
doğru mu? Sorun neden kaynaklanıyor olabilir ve kolay bir çözümü var
mı? Eğer bir hata girmek gerekiyorsa bunu nereye veya hangi paket ile
ilgili olarak yapmak lazım?

Umarım bu konuda bilgili bir arkadaş yardımcı olabilir.
İyi çalışmalar
A. Talha YALTA

--
"Remember not only to say the right thing in the right place, but far
more difficult still, to leave unsaid the wrong thing at the tempting