[Pardus-kullanicilari] Pardus'un Tanıtımı Kapsamında Pulların Kullanılması

ERTURAN, Yahya Abdülkadir felius.caracal at gmail.com
16 Nis 2008 Çar 10:17:46 EEST

Evet Hüseyin Bey'le aynı fikirdeyim. Neden? Yerelleştirme çalışmalarına,
tamamıyla Türkçe bir işletim sistemine geçişe bu kadar emek harcanırken
lütfen biz de yazarken biraz daha dikkatli olalım ve Türkçemizi mümkün
olduğunca güzel kullanalım. Aytek arkadaşım, bu sözler doğrudan sana
değil, yoksa zaten iyi niyetinden kimsenin şüphesi olduğuna inanmıyorum.
Ama genel olarak herkesin daha düzgün ve dilbilgisine uygun bir Türkçe
kullanarak kalite çıtasını kendiliğinden yükseltmesi daha hoş olmaz mı?
Sık gördüğüm, gözüme çarpan yanlışlıklar:
bi   --   bir
nerde  --  nerede
cümle başı  -- Cümle başı
dahi anlamında de/da'nın ayrı kullanımı.

Ortak bir dili paylaşıyoruz, İngilizce'yi kullanırken gösterdiğimiz
özenden çok daha fazlasını Türkçe hak ediyor bence. İyi Çalışmalar
diliyorum.

--
Yahya Abdülkadir ERTURAN, AFIEx/AMIEx USA
International Trade Executive

Current OS: Pardus 2007.3 Lynx Lynx
Default Encoding: UTF-8