[Pardus-kullanicilari] Ynt: Kurulum % 36'da takılıyor...

hadildonmez hadildonmez at mynet.com
15 Nis 2008 Sal 22:16:49 EEST

Kurulumu geçtiğimiz pazar gecesi, sırasıyla Pardus 2007.3, 2007.2 ve
2007 ile 5 kez denedik. Her seferinde % 36'da takıldı. Sonuncu denemede
saat 00.30 olmuştu. Ertesi gün işe gidebilmek için zorunlu olarak
bıraktık... Bıraktık ama bu, işin peşini bıraktığımız anlamına gelmiyor.
Eninde sonunda Pardus'u mutlaka kuracağız. Arkadaşım ilave ram arıyor.
Bulabilirse en azından bir 256 daha alacak. Motive edici mesajınız için
teşekkür ederim.