[Pardus-kullanicilari] Kurulum % 36'da takılıyor...

ok4nunal at yahoo.com.tr ok4nunal at yahoo.com.tr
15 Nis 2008 Sal 20:04:15 EEST

Ben de iki yıl önce aldığım arabamın hızının 120'ye bile çıkamadığını
görünce ilk uzun yolculuğumda 120 ikinci yolculuğumda 130 üçüncü
yolculuğumda 150 yaptım. Oradan yola çıkarak dizüstü bilgisayarımda da
ilk iki kurma denemede başarılı olamadığım halde her defasında yeniden
denedim ancak dördüncü denemede biraz ilerleme kaydettim ancak yine
yarım kaldı son denememde de başarılı oldum hala kullanıyorum. Size de
metanet ve azim dilerim aynı versyonu birkaç kez deneyin.