[Pardus-kullanicilari] US Robotics 802.11g 54Mbps USB Adapter taninmaz mi?

ERTURAN, Yahya Abdülkadir felius.caracal at gmail.com
15 Nis 2008 Sal 16:55:44 EEST

Nuri Bey, ben tamamiyla kaldirdim ve tekrar kurdum sonra. Komutlarinizi
takip ettim sorunu cozdum :)
Bu sefer de 5422 actigimiz dosyalar ana dizinde kaldi. hepsini silsem
sikinti olur mu? Yoksa baska yere tasiyim bir sekilde oraya mi baglasam
(nasil)?  maksat goz onunden kalksin dosyalar. Tesekkurler.