[Pardus-kullanicilari] torrent indirmek

Necmettin Begiter necmettin.begiter at gmail.com
14 Nis 2008 Pzt 11:37:34 EEST

14.04.2008 tarihinde ERTURAN, Yahya Abdülkadir
<felius.caracal at gmail.com> yazmış:
> Arkadasim,
>  Bence ktorrent de isini gorur. Tek yapman gereken hizli veri alisverisini
>  yapabilmek icin bir adsl modemden bir port acmak ve actigin portu ktorrent
>  ayarlarinda belirtmek.
>  http://portforward.com/routers.htm  bu adresteki yonergeleri takip ederek
>  bir port acabilirsiniz. Kolay Gelsin.

Benim 4-portlu ethernet + kablosuz özelliği olan Linksys marka bir
yönlendiricim (router;) /modemim var. Dizüstü bilgisayarımdan torrent
yoluyla birşeyler indirmem gerektiğinde KTorrent kullanarak ve hiçbir
problem yaşamadan indirebiliyorum. Sadece uPnP eklentisini açtım ama
onu açmadan da indirebiliyordum.