[Pardus-kullanicilari] torrent indirmek

Fatih Genç fatih.genc at linux.org.tr
14 Nis 2008 Pzt 03:55:35 EEST

Ben windowsta hiç kullanmadım ama linux altında wine ile utorrent
kullanıyorum bahsettiğiniz siteden dosya indirirken herhangi bir sorunla
karşılaşmadım.Fakat ktorrent ile de indirme yapacaksanız programın port
ayarını yapmalısınız aksi taktirde sitede bağlanabilirlik uyarısı karşınıza
çıkacaktır.Port ayarı utorrent programı için de geçerli yani utorrent
kullansanızda yine port ayarını düzgün bir şekilde yapmalısınız.bunun için
windoz da kullandığınız programın hangi portu kullandığına bakarak aynı
portu linuxta kullandığınız program içinde girerseniz sorun düzelecektir.
Yada adsl modeminizin sayfasından port açmayı deneyebilirsiniz.

14 Nisan 2008 Pazartesi 02:05 tarihinde savasizmir <savasizmir at gmail.com>
yazmış:

--
Fatih Genç