[Pardus-kullanicilari] duvar kağıdı

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
13 Nis 2008 Paz 23:05:58 EEST

Arkadaşım
Kde-look.org dan walpapers ı tıkla açılan sayfada ençok puanlananlardan
beğendiğini indir resim tam ekran olunca mausu sağ tıkla farklı kaydet
seçeneği ile kaydet. Daha sonra indirmiş olduğun resimleri Home klasörünü
tıkla kendi ismin olan dosyanı aç görünüm sekmesinde gizli dosyaları aç ı
seç akabinde kde ye tıkla daha sonra share ve akabinde wallpaper dosyasına
tıkla açılan dosyanın içine indirmiş olduğun resimleri maus ile taşı gizli
dosyaları seç i tekrar eski haline getir ve çık artık resimleri
Tasma->Görünüm ve temalar->Arka plan üzeri kullanabilirsiniz.Kolay gelsin

13.04.2008 tarihinde Yahya Abdulkadir ERTURAN <felius.caracal at gmail.com>
yazmış: