[Pardus-kullanicilari] US Robotics 802.11g 54Mbps USB Adapter taninmaz mi?

Yahya Abdulkadir ERTURAN felius.caracal at gmail.com
13 Nis 2008 Paz 16:55:02 EEST

Merhaba Arkadaşlar,

Pardus 2007.3 kullanıyorum. Laptop biraz eski olduğundan (Toshiba
Satellite Pro 4600 512MB RAM) kablosuz bağlanmak istediğim zaman
elimdeki USB stick'i USB portuna bağlamam gerekiyor. Yani entegre
wireless card yok ben de. Win'de yazılımını kurduğumuzda ya da
ZeroConfig'den ayarladığımda çalışıyor. Ülke dışında bile sorunsuz
kullandım. Zaten bunun yüzünden tekrar win'e dönmüştüm. Şimdi bir daha
dönmemek üzere (inşallah) geldim tekrar kediciğimize :)

USB stick modelŞ USRXX5422
US Robotics 802.11g 54Mbps USB Adapter

http://www.usr.com/support/5422/5422-ug/index.html
parça ile ilgili buradan bilgi bulunabilir.

USB porta taktığımda hiçbir hareket yok Pardus'ta, bağlantı--yeni
dediğimde de uygun aygıt bulunamadı diyor kablasozuağlar bölümünde.

Nasıl bağlanabiliri kablosuz ağ ile? Donanımı nasıl tanıtabilirim?

Yardımlarınızı bekliyorum. Şimdiden teşekkürler.

--
Yahya Abdülkadir ERTURAN, AFIEx/AMIEx USA
International Trade Executive

Current OS: Pardus 2007.3 Lynx Lynx
Default Encoding: UTF-8