[Pardus-kullanicilari] Compiz çalışmıyor

ok4nunal at yahoo.com.tr ok4nunal at yahoo.com.tr
13 Nis 2008 Paz 12:33:06 EEST

Compiz çalışmıyor. Compiz'i bilgisayarım açıldığında açılacak şekilde
ayarladığım halde etkilerini göremiyorum. İlk kurduğum günlerde Pardus
pencereleri salınarak geliyor ve gidiyordu ve bu etkilerde Pardus
kullanmayan sıradan Windows kullanıcılarını oldukça etkiliyordu.

Yine buradan yazdığım zaman bir arkadaşımın konsolda compiz-manager yaz
aldığın cevabı yolla demişti. Göndermiştim ama bir cevap alamamıştım.
Şimdi yine gönderiyorum. Bilenler varsa ilgilenirlerse sevinirim.
Anladığım kadarıyla xgl yok diyor bunu nasıl çözebilirim?

Lenoovo 3000 N100 0768-FKG

compiz-manager çıktısı;

pardus okan # compiz-manager
Checking for Xgl: not present.
Detected PCI ID for VGA:
Checking for texture_from_pixmap: present.
Checking for non power of two support: present.
Checking for Composite extension: not present.
aborting and using fallback:
/usr/bin/compiz-manager: line 104: exec: --: invalid option
exec: usage: exec [-cl] [-a name] file [redirection ...]