[Pardus-kullanicilari] Yeni disk bölümüne sistem aktarılabilir mi?

Deniz Ege Tunçay egetun at gmail.com
12 Nis 2008 Cmt 22:56:08 EEST

Çok açık ve net konuşayım, o zamanlar nasıl yaptığım tam olarak
hatırlamıyorum. Microsoft Windows XP üzerinden, Linux kurulu sabit diskteki
tüm verileri olduğu gibi diğer sabit diske aktarmıştım. Erişim izinlerini
nasıl hallettiğim konusunda ise hiç bir fikrim yok! Zira, eski sabit disk
yerine diğerini bağladım ve yanılmıyorsam hda00 gibi değerleri aynı
bırakmıştım. Kişisel görüşüm, imkânınız varsa bunu yapmayın ve verilerin
yedeğini alıp yeniden kurun.

12.04.2008 tarihinde Tuna Han ALTINPINAR <tunahan at gmail.com> yazmış: